Artdeco VIP Presstrip

Artdeco is een cosmeticamerk dat bijna 30 jaar geleden is opgericht door de Duitse Helmut Baurecht. Dit merk is hier in Nederland niet zo bekend, maar het wordt gewoon verkocht bij een geselecteerd aantal Douglas filialen en online via de Douglas webshop. In Duitsland is het echter immens populair. Sterker nog, het is het best verkopende cosmeticamerk van het hogere segment. Van alle cosmetica die er verkocht wordt in een parfumerie is maar liefst 40% van Artdeco. Wow!

ArtDeco-Dita-von-Teese-Golden-Vintage-makeup4allOp zich niet zo gek, want Artdeco is kwalitatief erg goed terwijl de prijzen gemiddeld een stuk lager liggen dan een Chanel, Dior of MAC. Het is hier gewoon nog niet zo ingeburgerd vergeleken bij Duitsland. Jammer, want ze hebben elk seizoen prachtige limited collecties en twee jaar geleden hebben ze zelfs een collectie uitgebracht in samenwerking met Dita von Teese.

Zoals jullie misschien weten ben ik groot fan van de High Precision Liquid Liner, die ik elke dag gebruik, als ook hun potje met eyeshadow primer. Omdat Artdeco het zo leuk vond dat ik fan was van hun producten, hebben ze me als enige beautyblogger van Europa uitgenodigd voor een exclusieve VIP tour door hun hoofdkantoor en fabriek. Awesome!

ARTDECO VIP PRESSTRIP-01 Gelukkig hoefde ik niet alleen te reizen, want ik werd vergezeld door Torill van Simply PR, die de PR van Artdeco doet in Nederland.

ARTDECO VIP PRESSTRIP-08 ARTDECO VIP PRESSTRIP-09 Torill en ik vlogen naar München, waar we de taxi pakten naar Karlsfeld, waar hun hoofdkantoor ligt. Eenmaal binnen kom je in een mooi verlichte ruimte die ontzettend hoog is. Van boven naar beneden hangen alle campagnebeelden door de jaren heen. Helemaal bovenaan hangt de eerste campagne uit 1985 en verder naar onderen hangen de nieuwere campagnebeelden. Het is zo gaaf om te zien hoe de make-up trends veranderen door de jaren heen!

ARTDECO VIP PRESSTRIP-02 ARTDECO VIP PRESSTRIP-03 We werden vriendelijk ontvangen door Elisabeth (links) en de Duitse make up artist van Artdeco (rechts). We doken meteen de fabriek in, waar ik helaas niet mocht fotograferen of filmen, echt zo jammer! Voordat we de werkvloer gingen betreden moesten we allemaal een wegwerp labjas aan, zakken over onze schoenen doen én zakken over onze haren. Zien we er niet nerdy uit? 🙂

ARTDECO VIP PRESSTRIP-04 De tour werd gegeven door een hele schattige man die het hoofd van de productie was en tevens onderzoek deed naar nieuwe skincare. Hij liet alles heel trots aan ons zien en we stelden hem vraag na vraag, je kon duidelijk merken dat hij dat niet gewend was. Normaal vinden mensen het een beetje saai, zo’n tour door de fabriek, maar Torill en ik vonden het juist reuze interessant!

Er stonden hele grote machines te draaien en te ratelen toen we de fabriek binnenkwamen. Wat me opviel was dat het semi-automatisch was en dat er dus ook mankracht aan te pas moest komen. Vrouwen en mannen stonden bij de machines om alles in de gaten te houden, mallen bij te vullen, gevulde lipsticks in dozen te verpakken, etc. In het magazijn stonden megagrote emmers met kilo’s mascara en liters lipgloss. Zo’n gek idee! Per ton kon je zo’n 20,000 mascara’s uitvullen, werd er verteld.

Het was ontzettend gaaf om te zien hoe zo’n ton ramvol lipstick in een machine werd gegoten, hoe de mallen werden gevuld met deze lipstick, hoe ze meteen gekoeld werden zodat alles hard werd, hoe het logo erin werd gedrukt en hoe alles vervolgens in een huls werd gedrukt, hoe de dop erop werd geschroefd en hoe een vrouwtje aan het einde van de rit alles nog even checkte en in dozen deed. Ik had zoiets nooit eerder gezien, en als make-up liefhebber is dit natuurlijk heel cool om te zien!

ARTDECO VIP PRESSTRIP-05 ARTDECO VIP PRESSTRIP-06 ARTDECO VIP PRESSTRIP-07Na de tour door de fabriek kregen we een rondleiding door het Artdeco magazijn. Hier mocht ik gelukkig weer foto’s maken! Stellingkasten en stellingkasten vol met Artdeco producten en alles op soort en op kleur gesorteerd. Ik heb nog nooit zo veel make-up bij elkaar gezien! Artdeco heeft twee magazijnen: eentje met make-up voor hun Duitse verkooppunten en eentje met make-up voor hun buitenlandse verkooppunten. Elke dag werken hier mensen die bestellingen voor hun verkooppunten inpakken en op de post doen.

ARTDECO VIP PRESSTRIP-10 Na de rondleidingen was het tijd voor een presentatie over Artdeco om wat meer over het merk te weten te komen. Natuurlijk onder het genot van Duitse gebakjes, verse kersen, druiven, de zoetste aardbeien die ik ooit heb geproefd en… mini Kinder Bueno!

ARTDECO VIP PRESSTRIP-11 Wat ik zo mooi vind aan de limited editions van Artdeco zijn de mooie details. Deze bronzer is van hun bronzing collection 2014 genaamd Jungle Fever. Ik vind het echt prachtig dat printje! En niet alleen mooi, deze bronzer bevat ook voedende inca olie en SPF15 om de huid te beschermen. Artdeco gaat gewoon net een stapje verder!

ARTDECO VIP PRESSTRIP-13 Ik kreeg vast een sneak peek van de nieuwe najaarslook. Altijd leuk om een voorproefje te krijgen op wat komen gaat! Dit najaar draait het allemaal om knallende, sexy lippen in rood en berry en een zwoele, mysterieuze oogopslag in paarse tinten of juist matte grijzige tinten. Lekker smokey met een tikje Charleston en Burlesque!

ARTDECO VIP PRESSTRIP-12 Hier zien jullie links de blusher en rechts de eyeshadow palettes van de nieuwe najaarscollectie.

ARTDECO VIP PRESSTRIP-14 ARTDECO VIP PRESSTRIP-16 ARTDECO VIP PRESSTRIP-15 Onder het genot van bubbels werd ik opgemaakt met de nieuwe look. Het is even wennen om zowel opvallende ogen én opvallende lippen te hebben, maar dit gaat zeker een trend worden dit najaar!

ARTDECO VIP PRESSTRIP-31ARTDECO VIP PRESSTRIP-28ARTDECO VIP PRESSTRIP-30ARTDECO VIP PRESSTRIP-29Na de trip werden we naar ons hotel gereden. Het hotel ‘Vier Jahreszeiten’ bevindt zich in de meest luxueuze winkelstraat van München en het hotel was dan ook echt OVER THE TOP LUXE! Wow! Dit moet één van de meest chique hotels zijn waar ik ooit in heb gelogeerd. In de lobby kon je voor jezelf een kopje thee of koffie inschenken (er was enorm veel keuze in smaken) met een macaron erbij. Gewoon, gratis. Wat een luxe!

ARTDECO VIP PRESSTRIP-23 Eenmaal op mijn kamer vond ik dit lieve briefje van Elisabeth. Ze had mijn kamer helemaal gepimpt in Artdeco style, supercool!

ARTDECO VIP PRESSTRIP-17 De hotelkamer was ook echt supergaaf. Overal was touchscreen om het licht en de temperatuur mee te regelen.

ARTDECO VIP PRESSTRIP-18 In de badkamer stond het vol met Artdeco handdoeken, een Artdeco spiegel en Artdeco producten. Allemaal voor mij! Ik voelde me net een celebrity die allemaal cadeau’s krijgt die klaarliggen op de hotelkamer 🙂

ARTDECO VIP PRESSTRIP-21 Met deze iPad kon je de temperatuur regelen, de TV aanzetten, roomservice bellen. Supervet!

ARTDECO VIP PRESSTRIP-19 Mijn ‘Artdeco’ hotelkamer.

ARTDECO VIP PRESSTRIP-20 Artdeco tijdschrijften en tissues op mijn nachtkastje. It’s all in the details!

ARTDECO VIP PRESSTRIP-22Moët in de minibar. Maar natuurlijk! 😀

torill en ikHet was die avond voetbalavond, want Nederland speelde tegen Argentinië. Torill en ik gingen naar restaurant H’Ugo’s en dit waren onze outfits.

ARTDECO VIP PRESSTRIP-27 ARTDECO VIP PRESSTRIP-26 Bij H’Ugo’s was het goed vertoeven en overal hingen televisie’s zodat we de wedstrijd supergoed konden volgen. Helaas, verloren, maar het eten was er heerlijk!

ARTDECO VIP PRESSTRIP-32 De volgende dag nam Elisabeth ons mee voor het ontbijt. Ze had een mooie spot gereserveerd aan het raam van restaurant Glockenspiel. Het restaurant heette zo, omdat het zich tegenover de kerk bevond met het, jawel, klokkenspel. Twee keer per dag beginnen de poppetjes in het groene gedeelte te dansen.

ARTDECO VIP PRESSTRIP-41Om 11u in de ochtend begint de eerste ‘dans’ en zoals je begrijpt is dit een enorme toeristentrekpleister. Vlak voor elven begon het plein voor de kerk dan ook behoorlijk vol te stromen.

ARTDECO VIP PRESSTRIP-33 Gelukkig hadden wij vanaf onze tafel een goed uitzicht op het klokkenspel, zonder in die drukke menigte te staan. Een aanrader dus dit restaurant, als je een leuk uitzicht wilt hebben op het klokkenspel terwijl je aan je ontbijtje zit!

ARTDECO VIP PRESSTRIP-34 Sowieso een aanrader dit restaurant, want hier kan je heerlijk uitgebreid ontbijten. Iets wat me wel opviel aan de Duitse ontbijtkaart was dat er alcohol werd geschonken. Voor ontbijt! Grog,  thee met rum of punch. Ik moet er niet aan denken zo op een nuchtere maag!

ARTDECO VIP PRESSTRIP-35 Ik had zin in een stevig ontbijt, dus bestelde ik toast met roerei en bacon. En die bacon was superknapperig en echt heel erg lekker.

ARTDECO VIP PRESSTRIP-36 Als drankje nam ik heet water met citroen, munt en gember. Superlekker!

ARTDECO VIP PRESSTRIP-37 En nog een fruitsalade on the side.

ARTDECO VIP PRESSTRIP-38 Elisabeth zei dat we eigenlijk München niet mochten verlaten zonder de welbekende ‘weisse wurst’ te hebben geprobeerd. Ze vond ze zelf niet lekker, en ze vertelde dat het werd geserveerd in een kom water (?). Torill en ik werden er een beetje bang van, maar we deden stoer en zeiden ‘bestel maar’. Goed, en toen kwam dit dus op tafel. Laten we eerlijk zijn, dat ziet er toch niet uit?!

ARTDECO VIP PRESSTRIP-39 Ook bestelden we een ekte Duitse pretzel die we moesten eten met honingmosterdsaus. De pretzel was echt heel lekker!

ARTDECO VIP PRESSTRIP-40 En om eerlijk te zien, die witte worst ook! Het ziet er niet uit, maar schijn bedriegt. Het is een lekkere, zachte en smaakvolle worst. En gek genoeg eten ze dit dus voor ontbijt of brunch. Gek hè? Altijd leuk om traditionele gerechten uit te proberen.

ARTDECO VIP PRESSTRIP-42 Na het ontbijt doken we nog even de plaatselijke Douglas in. Wow, hier is Artdeco echt veel prominenter dan bij onze Douglas filialen. Het staat meteen bij de ingang, een megagroot schap, je kan er gewoonweg niet omheen. Het was ook druk voor het schap, ik moest mensen vragen om even aan de kant te gaan voor de foto, haha!

ARTDECO VIP PRESSTRIP-43 Kleurtjes, kleurtjes, kleurtjes! Ook leuk om te weten: Artdeco was het eerste merk dat kwam met de ‘custom palettes’, oftewel lege Beauty Box palettes die je zelf kunt vullen met oogschaduw pans. Ontzettend leuk om te doen, dat zelf samenstellen, maar ook gewoon lekker praktisch.

ARTDECO VIP PRESSTRIP-44 De keuze is reuze!

ARTDECO VIP PRESSTRIP-45Hierna gingen Torill en ik nog wat shoppen, voornamelijk bij Zara, en toen moesten we alweer terug naar het vliegveld. We bestelden een frozen yoghurtje en een uur later waren we alweer in Amsterdam!

Torill, ik heb het ontzettend gezellig met je gehad en je was zeer goed gezelschap. Ik wil jou, Elizabeth en Artdeco bedanken voor deze te gekke VIP press trip. Het was echt heel uniek en bijzonder om te zien hoe de cosmetica wordt gemaakt in de fabriek en om gewoon eens even een “kijkje in de keuken” te mogen nemen.

Ik zal binnenkort wat meer Artdeco producten reviewen om jullie wat beter kennis te laten maken met dit mooie merk. De prijzen zijn zo tussen de €4,95 – €19,95 en de kwaliteit is echt top, dus ik vind dat dit ondergeschoven kindje best wel wat meer aandacht mag krijgen! Mocht je het tegenkomen in parfumerie Douglas neem dan zeker eens een kijkje bij het schap, of bekijk vast hun collectie in de Douglas webshop.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien hoe mijn Artdeco VIP Press Trip is geweest!

Zijn jullie bekend met het merk Artdeco?

Until next time,
Serena Verbon

Volg:

66 Reacties

  1. suus
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Gaaf!

  2. Maria
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Heel leuk om te zien!

  3. Kayleigh
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Wat een leuke ervaring zo’n rondleiding. Knap dat je die witte worstjes heb opgegeten, ziet er inderdaad niet zo smakelijk uit, denk niet dat ik het had gedurfd.

    De producten van Artdeco zien er erg mooi uit, en nu ik je weer hoor over de eyeliner moet ik toch maar es een kijkje nemen.

  4. Jessy
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Dit is echt een leuk artikel! Jammer dat je geen foto’s in de fabriek zelf mocht maken (I love How it’s made), maar je hebt het zo goed omschreven dat dat op zich niet eens zo veel uitmaakte. Ik heb nu helemaal zin om tussen de Artdeco-spulletjes te snuffelen!

  5. MN
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    In Duitsland is het merk zeker populair. De producten zijn ook altijd heel erg fijn. Leuk om er zo een achter de schermen stukje over te lezen!

  6. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Wat ben je ontzettend verwend geweest! 🙂 De producten lijken me prachtig, vooral de Dita Von Teese collectie. En de prijzen vallen me erg mee. Is dit merk ook in België te koop?

  7. Char
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Wat zijn jij en Torill toch prachtig!

  8. janneke
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Ik snap niet waarom dit merk in Nederland niet populairder is. Ik heb mijn eerste oogschaduws jaren geleden gekocht (van de Special edition met Dita) en ben sinds dien super fan! Ik ben student en reis dus wekelijks van mijn kamer naar mijn ouders huis en weer terug. Dan is het echt heel fijn om zo’n palletje te vullen met je to-go producten.. Fijn merk!

  9. Myra Boertien
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Ja ik ben bekend met het merk. Ik woon ongeveer een kilometer van Duitsland af dus ik ben zo in bijv. Aachen en dus ook bij Artdeco 😀

  10. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Wat een leuk verslag, erg jammer dat je niet in de fabriek mocht fotograferen of filmen. Ik wil ook weten hoe dat eruit ziet haha. Leuk dat je met Torill was, zo een leuke meid!

    En de look die ze bij je hebben gemaakt vind ik je erg mooi staan hoor!

  11. t.
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Wow die make up look staat je super mooi!

  12. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Wow echt super dat je als enige beautyblogger een kijkje heb mogen nemen bij Artdeco. Erg bijzonder om het proces te zien.

  13. Minka
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Ben erg benieuwd naar de reviews Serena! Lijkt me een top merk.

  14. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Grappig om te zien dat jij je haar netjes in het haarnetje deed terwijl de andere meiden het er gewoon onderuit lieten hangen. Kan je toch zien dat jij een echte laborante bent! 🙂
    Leuk verslag!

  15. Mieke
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    wauw wat gaaf! lijkt me een super leuke trip! hartstikke interessant en ik ben benieuwd naar je review, misschien ga ik dan ook wat inslaan bij de Douglas!

  16. Viviana
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Zeg nóoooit pretzel, je beledigd onze Duitse cultuur daarmee hahaha, het is bretzel (breetsel) een een weischwurstl op z’n bayerisch! 🙂

  17. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Wat een leuke ervaring om een bezoek te brengen aan zo’n fabriek. Tof! Ze hebben je wel lekker verwend zeg 🙂

  18. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Waauw, wat een zaligheid! Grappig, die pakjes 🙂 maar zo weet je wel dat het er piekfijn wordt gehouden!

  19. assiepoester
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Wat een leuke ervaring zeg. Volgens mij heb ik wel eens spullen van Art Deco gezien in Rotterdam. Zal zeker eens een kijkje nemen.

  20. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Goede lippenstiftkleur heeft de visagist je op gedaan, staat erg mooi!

  21. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Hehe, mooie kapjes tijdens de rondleiding 😉 Maar wat een geweldige presentatie achteraf, al dat lekkers zeg, hmm. Je zag er ook supermooi uit.

  22. coby
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Wat was voor jou al interresand om dat mee te mogen maken .
    Maar ik vond het voor me zelf ook interresand om dat alles te bekijken.
    En wat was je mooi opgemaakt ik vond dat je er gewelding uit zag.
    Groetjes van Coby doei.

  23. Chiara
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Wat een ontzettend gave persreis! Helemaal met die gepimpte hotelkamer. Wow!!

    Ik ken Artdeco uit Duitsland, maar in Nederland is het bij niet te vinden in Douglas. Ik vond vooral de highlighter van Dita von Teese ontzettend mooi. Heb nog altijd spijt dat ik hem niet gekocht heb, omdat hij behoorlijk duur was.

  24. Ilona Dekker
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Ja sinds een paar weken door mijn man, hij werkt op de HU en had een studente die afstudeerde en werkte bij een PR-bureau en zich bezighield met dit merk. In de Douglas hier is het niet verkrijgbaar maar ik heb e.e.a. besteld via de webshop. De kwaliteit is fantastisch en ik ben vooral fan van de mascara die echt niet onderdoet voor andere high end merken misschien is de kwaliteit zelfs wel beter. Ik ben fan 🙂

    • Serena
      Auteur
      22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

      Fijn is de mascara hè? Ik vind Angel Eyes erg goed, welke heb jij?

      • Ilona Dekker
        22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

        De wonderlash intense voor mij vergelijkbaar met de Inimitable van Chanel.
        Echt topspul en leuk zo’n rondleiding in München (leuke stad)!

  25. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Wat ontzettend cool dat je daar naar toe mocht!
    Gaaf om zo’n kijkje in de keuken te mogen nemen en dan ook nog alles top verzorgd met een luxe hotel!
    Héél vervelend hoor… 😉 haha!

  26. Syl
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Wow het enthousiasme spat er van af! Wat tof dat je was uitgenodigd. Ik ben erg nieuwsgierig geworden naar dit merk.

  27. kimmie
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Weer een leuk artikel.

    Werken en toch plezier maken… Love it!!

  28. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Wat een superleuk verslag! Echt gaaf dat je een kijkje kreeg in de fabriek hoe ze alle make-up maken!

  29. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    PRACHTIGE foto’s maak je en wat een immens mooie collectie op de tweede foto (tweede geloof ik, ja). Mijn moeder heeft altijd een Art Deco oogschaduwtje in haar collectie zitten, ik dacht altijd dat het van de Action was of zo! x

  30. Mariette
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Nooit van gehoord! Gelukkig woont deze mazzelaar dicht bij de grens. Volgende keer loop ik ook even bij Douglas binnen! Heel erg leuk verslag om te lezen!

  31. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Heel leuk stukje om te lezen.

  32. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Jeetje wat een goed georganiseerde trip. En echt super leuk dat je in de fabriek mocht kijken. Toevallig had ik het gisteren nog met (mannelijke!) collega’s over hoe een lipstick gemaakt zou worden 🙂 Ik heb alleen een oogpotlood van Artdeco, maar ben nu helemaal benieuwd geworden naar de rest van de collectie 🙂

  33. Sabrina
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Leuk artikel! En misschien toch maar eens Artdeco proberen :).

  34. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Wat enorm gaaf zeg, zo’n Vip-trip! München is ook echt een leuke stad, dus echt geen straf om daar te vertoeven! Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet bekend met met ArtDeco, maar als ik binnenkort een keer de Douglas binnenwandel zal ik uit nieuwsgierigheid even in het schap rondsnuffelen 😉

  35. Carina
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Ik heb alleen ervaring met de nagellak van ArtDeco en die valt me erg tegen. Chipt supersnel. Maar misschien dat ik eens oogschaduw en lipstick moet proberen 🙂
    Trouwens, er zijn maar weinig Duitsers die Weisswurst als ontbijt eten. Misschien dat het in Bayern soort van bij de cultuur hoort maar over het algemeen ontbijten Duitsers ook met brood of muesli.

  36. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Klinkt als een leuk en interessant tripje! Ik was nog niet bekend met dit merk, maar ga zeker eens kijken.

  37. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Wauw wat een leuke trip en prachtige foto’s die je hebt gemaakt. Zelf ben ik wel bekend met het merk, maar toch heb ik er niks van. Er is niets wat er echt voor mij uitknalt, maar misschien moet ik toch maar eens beter kijken. xxx

  38. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Wauw super leuk dat je de persreis mocht mee maken. Wat geweldig om er een kijkje in de fabriek te hebben genomen zodat je weet wat er gebeurd voordat het naar de shop gaat om verkocht te worden.
    Ik ben nu al in love op de najaarscollectie. Ik ga er nu zeker iets van kopen.
    Altijd liet ik dit merk in de schappen liggen als ik ernaar had gekeken. Maar dat is nu voorbij 😉
    Wat een chique hotel.

    Mooie dag Xoxo

  39. Marieke
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Jaloers! Wat een leuke trip!! Ik ken het merk helemaal niet. De look die ze je hebben aangemetenvind ik prachtig

  40. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Superleuk dat je een kijkje in de fabriek hebt mogen nemen, lijkt me heel interessant om het proces te kunnen zien. Ik zie Art Deco af en toe wel een voorbijkomen op blogs, maar ik heb er zelf nog niets van geprobeerd. Het ziet er luxe uit!

  41. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Het lijkt mij echt ontzettend gaaf om zo een tour mee te maken. En wat hebben ze je mooi opgemaakt. Prachtig!

  42. 22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    Never heard of, maar ben dan ook niet echt into the make-up. Gave trip Serena! Ziet er ook gezellig uit en jeetje die hotelkamer!!!

  43. @nn
    22 juli 2014 / dinsdag, 22 juli 2014

    ik ken deze merk niet,maar zal zeker een kijkje nemen bij douglas. 😀

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *